Bagaimana untuk membeli Pengukus Pakaian?

- 2021-09-15-

Pertama: mesti melihat hati yang tergantung mesin panas - pemanas

Sebagaimana jantung komputer ialah CPU, mesin seterika kita juga mempunyai jantung, iaitu pemanas mesin seterika. Pemanas yang baik adalah badan pemanasan aluminium, supaya hayat perkhidmatannya panjang, sekurang-kurangnya lebih daripada 10 tahun. Untuk beberapa mesin seterika murah, kebanyakan pemanas diperbuat daripada tembaga, yang mengurangkan kos, tetapi kelemahannya adalah hayat yang singkat, pengaliran haba yang perlahan, wap tidak sekata dan beberapa masalah.

Kedua: pilih ciri yang anda mahu

Banyak mesin menyeterika wap bukan sahaja mempunyai fungsi menyeterika, tetapi juga mempunyai fungsi pembersihan dan pembersihan. Membeli mesin penyeterika wap pelbagai fungsi ialah pilihan yang baik, tetapi juga perhatikan sama ada mesin seterika wap mempunyai Tetapan pelarasan stim berbilang gerai. Pelarasan berbilang gear, akan menjadikan pakaian menyeterika, mudah dan mudah dikendalikan dalam satu langkah.

Pengukus Pakaian Stim digunakan, sering akan terdapat fenomena menitis menjejaskan kesan menyeterika, memilih wap Pengukus Pakaian boleh menghalang air pemeluwapan adalah pilihan yang baik, tetapi juga memberi perhatian kepada reka bentuk berus seterika, sediakan berus seterika yang tidak munasabah, mungkin calar kain, manakala menyeterika juga mempunyai sudut mati. Sama ada tangki air mempunyai reka bentuk penapis yang bersih, sama ada reka bentuk saliran hos adalah sangat penting, berkesan boleh menghalang kekotoran periuk pemanas, meningkatkan hayat perkhidmatan mesin.